2011/09/21

Első bejegyzés

Hát, az igazat megvallva, álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer nekem is saját blogom lesz, olvasgatni, nézegetni szoktam blogokat. Ennyivel be is értem, egészen addig, míg rá nem találtam Bóbita (Ilus) CT Call hirdetésére Gólya blogján. Ekkor gondoltam egy nagyot (közben persze ezerszer feltettem magamnak a kérdést, Jelentkezzem? Ne jelentkezzem?, De annyira akartam...), és jelentkeztem. Másnap reggelre jött is a válasz, nagy meglepetésemre, és IGEN, Bóbita felvett a csapatába!!! Mondanom sem kell, örültem mint, kutya a farkának. Nagyon kezdőnek érzem magam ám, nem hittem, hogy sikerülni fog. Ezért itt és most is KÖSZÖNÖM Ilusnak a belém vetett bizalmát, és remélem nem fog bennem csalódni, én minden esetre nagyon igyekszem megfelelni az elvárásoknak. :)))
Nem is szaporítom tovább a szót... Hétfőn jelent meg Bóbita legújabb készlete (amivel már jócskán késésben vagyok, mentségemre szolgáljon, hogy költözés, miegymás miatt teljesen szét vagyok csúszva :((( ) a Touch of Angel. Gyönyörséges giga készlet, található benne template, elem, papír, szócímkék, alpha 2 féle kivitelben.
Mutatom is:





Hétfőtől kapható a Scrapinsider boltjában, 1 hétig 30 % kedvezménnyel.
És az oldalam:

Itt még megjegyezném, hogy aaaannyira szeretném megváltoztatni a blogom kinézetét, amint lesz egy kis időm rá...Ha esetleg valaki tudna egy kis segítséget nyújtani ebben, azt megköszönném... :)

Köszi, hogy benéztél! :)))

Én meg jövök, remélhetőleg nemsokára...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára