2012/03/31

Bóbita és Bee a Zig Zag Scrap-nél

Bóbita és BeeDee megnyitotta új polcát a Zig Zag Scrap-nél. Mindketten csodás készlettel nyitottak... :)))
Bóbita a Softly Elegent-al, amely meglehetősen elegáns, és a lila szín dominál benne, 20db papírt és 69db elemet tartalmaz, tartozik hozzá egy 8db-os kártyacsomag és egy 6db-os overlay szett. Ezen a hétvégén 30% kedvezménnyel lehet megvásárolni a Zig Zag Scrap-nél. Ilus Facebook oldaláról egy szépséges freebie-t is le lehet tölteni, csak egy lájk az ára... :)))






Én egy duplaoldalt készítettem, amely a barátnőmnek szánt esküvői fotókönyvbe fog bekerülni:


BeeDee is egy csodaszép készlettel nyitott. A neve Yellow Butterfly's Dream. Mondanom sem kell, higy beleszerelmesedtem első látásra... :)))
Ez a készlet 20db papírt, 87db elemet és 2db alpha csomagot tartalmaz.Megvásárolható a Zig Zag Scrap-nél. Bee is tartogat egy kis meglepi freebie-t a Facebook oldalán... :)))



Én ebből a készletből a barátnőmnek készülő esküvői fotókönyv borítóját készítettem el (remélem tetszeni fog majd neki):


1 komentár:

  1. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Apr. 01, 2012. Thanks again.

    OdpovedaťOdstrániť