2012/05/25

Time Traveller és egy template csomag

Hosszabb kihagyás után újra itt vagyok, és már mutatom is Bóbita legújabb, ma megjelent készletét, a Time Traveller-t. Megint egy szuperszónikus készlet finom pasztell színekkel, és vintage beütéssel. Én imádtam... :)
A készlet 60 db elemet és 20 db papírt tartalmaz. Tartozik hozzá egy overlay szett, amely 5 db gyönyörű overlay-t tartalmaz, és egy 6 db-os kártya szett is. Mindez megvásárolható egyben, vagy akár külön-külön is a Zig Zag Scrap-nél.
És íme a készlet:



Az overlay szett:

A kártya szett:

Én (szokás szerint) Nóriról készítettem oldalt, régi fotó hiányában, de azért adtam neki egy kis "öregítést":


És ha ellátogatsz Bóbita facebook oldalára, akkor még ez a freebie is a Tied lehet:


Még mindig nincs vége.... van egy elmaradásom is Bee-vel szemeben. Szóval a Zig Zag Scrap-nél megjelent BeeDee Photobook Template Vol.1 nevű csomagja, amely 5 db csodás sablont tartalmaz.


2 oldalt is készítettem, igaz, az egyiket kicsit átvariáltam... :)


Felhasználtam: Bóbita Designs_Blue Bird, BeeDeesigns_All You Need Is Love,
BeeDeesigns_Clean and Simple, Bettieescrap_Just Married,
WA: Manuedesigns_EnchantedBreeze


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára