2012/08/17

Generációk, és egy kis vintage

Megjelent Bóbita legújabb készlete, a Generations. Mit is mondhatnék róla, megint elvarázsolt... :) Gyönyörű, lágy, kellemes színekben pompázik. Megint imádtam vele dolgozni, 2 oldal is született, és van egy olyan érzésem, hogy még fog is néhány...
Szóval, a készlet óriási: tartalmaz egy papír csomagot 21 db papírral, egy elem szettet 35 db elemmel és 23 db szócímkével, egy szegály csomag 7 db oldalszegéllyel, egy varrás csomag amelyben 5-5 db varrás illetve dísz található, egy alpha csomag, amit Ilus 7 színben is elkészített, egy idővonal csomag 4 db használatra kész facebook idővonallal, végül pedig egy overlay szett 7 db virágos overlayel.
Megvásárolható a ZigZagScrap-nél.


Az első oldalamat kis családunkról készítettem, a fotók Törökországban készültek idén nyáron:


A másodikon Nóri "pózol" (utálja ha fényképezik, ez egy jól elkapott pillanat volt...) :)


Ilus készített egy add-on freebie-t is, amit a facebook oldaláról lehet letölteni.

BeeDee sem tétlenkedett, hozott egy fantasztikus vintage stílusú készletet, neve Vintage Harmony. Gyönyörű, teljesen összhangban lévő színeket használt, igazi vintage készlet. Imádom. Most sem bírtam leállni, 3 oldalt készítettem a készlettel. :) Megvásárolható a ZigZagScrap-nél.
Mutatom is a készletet:

Az első oldalamon anyukám mosolyog, még kislány korában. Ahogy megláttam a készletet, rögtön ez a fotó ugrott be, fel kellett használnom...

...másodikon kedvenc férjem látható, parkban voltunk Nórival...

A harmadik oldalam az e heti cewe kihívásra készült, témája: "mutassunk be valamit a környezetünkből, némi ismertetővel együtt". A Bélai kastélyra esett a választásom, ezt mutattam be:
Felhasználtam még: BeeDee: By the sea, Bóbita Designs: Sunshine

Bee is készített egy kis freebiet, ami most egy quick page. Letölthető itt. Ha hagysz egy kommentet Bee blogján vagy a facebookon, meg is nyerheted ezt a csodás készletet. Sok szerencsét kívánok hozzá. :)

Szép napot, és jó scrappelést kívánok Nektek! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára