2013/01/28

Visszatértem Bóbitával és Beevel :)

Régen nem foglalkoztam már a blogommal... Sokan már tudjátok is az okát, aki nem, annak pedig most elárulom, hogy a második babánkat várjuk. :) Emiatt egy időre kiestem a scrapvilágból, nem túl jól viseltem az első időszakot. De most már jól vagyok, és újult erővel rugaszkodom neki az alkotásnak, és a blogolásnak is (remélhetőleg)... :)
Rögtön mutatok is 2 szuperséges készletet. Az egyik Bóbitától, a másik pedig egy Bee és Sabee alkotta collab.

Az Mscraps a 3.-ik születésnapját ünnepli, ez alkalomból készítette Ilus a Think Pink nevű legújabb készletét. Mondanom sem kell, hogy imádom. Pink, fekete, fehér színkombinációban remekül használható lányos, de fiús oldalak megszerkesztésére is. Január 28.-tól február 3.-ig csak 3 az Mscrapsnél





És az oldalam:

Ha tetszik a készlet, és szeretnéd megnyerni, hagyj egy kommentet Bóbita blogján vagy Facebook oldalán (ahol mellesleg egy kis freebie is letőlthető). Sok szerencsét! :)

A másik készlet, amit szeretnék megmutatni, BeeDee és Sabee közös készlete, a Once Upon a Time. Ez egy rendhagyó, színes esküvői készlet. Szokás szerint imádatos... :) Kapható az Mscraps és az SAS boltjában.


Az oldalam:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára